Ви маєте право звертатися до органів
державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій
незалежно від форм власності, об'єднань громадян, посадових осіб українською чи
іншою мовою, доступною для Вас.
Письмове звернення бажано надсилати
рекомендованим листом (у деяких установах ця умова є основною) з чіткою вказівкою
на конверті своєї зворотної адреси, імені та прізвища. Якщо воно адресується
конкретній особі, службовцю державного органу, то на конверті ставиться
помітка «особисто». Звернення підписується Вами особисто. Без підпису воно
просто не буде розглянуто, і в десятиденний термін його Вам повернуть без
відповіді.
Якщо Ваше звернення оформлене належним
чином і подане у встановленому порядку, то воно підлягає обов'язковому
прийняттю та розгляду. Відсутність відповіді на Ваше звернення, незалежно від
того, яких помилок Ви припустилися, є порушенням положень Закону України «Про
звернення громадян». Анонімні звернення, тобто без вказівки і підпису
автора, взагалі не розглядаються.
ПАМ'ЯТАЙТЕ!
Звертаючись до установ чи організацій
письмово, Ви отримаєте відповідь в межах свого звернення.
Між іншим
♦
Забороняється
відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди,
партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина,
незнання мови.
♦
Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або
посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
♦
Не допускається розголошення одержаних із звернень відомостей про
особисте життя громадян без їх згоди чи відомостей, що становлять державну або
іншу таємницю, яка охороняється законом, та іншої інформації, якщо це обмежує
права і законні інтереси громадян. Провідний спеціаліст Барського районного управління юстиції Юлія Сплавська
|