ПОЛОЖЕННЯ
про районний конкурс загальноосвітніх шкіл
району на тему: "Загальна декларація прав людини очима дитини"
І. Загальні положення Конкурсу
Проведення
конкурсу на правову тематику є складовою частиною правової освіти та виховання
молоді й спрямовується на популяризацію та підвищення рівня засвоєння правових
знань, удосконалення правової освіти учнівської молоді.
Районний конкурс
загальноосвітніх шкіл району «Загальна декларація прав людини очима дитини»
(далі - Конкурс) проводиться в рамках проведення в районі Всеукраїнського тижня
права з 10 по 15 грудня 2012 року і є одним із заходів по реалізації Указу
Президента України від 18.10.2001 № 922 «Про Національну програму правової
освіти населення».
II. Основні завдання Конкурсу
2.1.
Активізація пізнавального інтересу школярів до
проблем прав людини, пошук їх вирішення.
2.2.
Розвиток творчих
здібностей учнів, підтримка обдарованої учнівської молоді.
III. Організація Конкурсу:
3.1.Організаторами
конкурсу є районне управління юстиції, відділ у справах молоді та спорту
районної державної адміністрації та відділ освіти районної державної
адміністрації.
3.1.1.
У конкурсі беруть участь загальноосвітні школи
району та учні школи в різних номінаціях.
3.1.2.
Районний конкурс проводиться з 09 листопада по
09 грудня 2012 року за чотирма номінаціями на кращі:
-
Малюнок;
-
Твір;
-
Реферат;
-
Загальна участь школи.
3.1.3.
Для проведення конкурсу утворюється журі та
оргкомітет, які розробляють умови та порядок проведення конкурсу, визначають
переможців та форми їх нагородження. 3.1.4.
Роботи направляються до 09 грудня
2012року на адресу Барського районного управління юстиції м.
Бар, вул. Островського,2/1 (колишнє приміщення районного центру зайнятості), з
позначкою «НА КОНКУРС».
IV. Вимоги до творчих
робіт:
4.1.Конкурс малюнка «Права людини очима дитини».
Для учнів 1-4- х класів.
Участь
у Конкурсі можуть брати лише індивідуальні дитячі роботи. Тема малюнку
обирається дитиною на власний розсуд відповідно до загальної теми Конкурсу.
Подані на Конкурс роботи можуть бути виконанні у довільній графічній чи
живописній техніці на аркушах паперу формату А4 або АЗ. На звороті малюнка
зазначаються прізвище, ім'я, контактні телефони дитини, клас та назва
навчального закладу.;
4.2.Конкурс творів. Для учнів 5-9-х класів.
Тема
твору обирається учнем на власний розсуд відповідно до загальної теми Конкурсу.
Творчі роботи повинні бути написані державною мовою з урахуванням сучасних
вимог українського правопису та набрані на комп'ютері шрифтом Times New Roman,
розміром 14 через 1,5 інтервали;
Стиль
написання твору - художньо-публіцистичний. На окремому аркуші формату А-4
вказати ім'я та прізвище учня, клас, загальноосвітню школу в якій навчається.
4.3.Конкурс рефератів. Для
учнів 10-11-х класів.
Реферати
повинні мати вигляд письмової доповіді у контексті загальної теми конкурсу на
основі критичного огляду літератури та інших джерел. Реферат обов'язково має
містити: назву, тему, текст, висновки, пропозиції щодо вирішення даної
проблеми, список використаної літератури (вказати сайт, якщо інформація взята з
Інтернету). Обсяг реферату - до 7 сторінок друкованого тексту На окремому
аркуші формату А-4 вказати ім'я та прізвище учня, клас, загальноосвітню школу в
якій навчається.
4.4.Загальна участь школи.
За
зайнятими місцями школи в номінаціях визначається загальне місце участі школи в
районному конкурсі.
4.5.Роботи, подані на конкурс,
учасникам не повертаються.
V.Критерії
оцінювання конкурсних робіт :
- науковість, повнота розкриття робіт;
- аргументованість висновків;
- актуальність та елементи творчості;
- стиль, грамотність;
- якість
оформлення.
VI. Фінансування конкурсу
Фінансування
заходу здійснюється за рахунок відділу у справах молоді та спорту
райдержадміністраціїю VI. Нагородження переможців Конкурсу
6.1.Переможці районного конкурсу нагороджуються почесними грамотами , цінними
призами та подарунками.
6.2.Нагородження переможців проводиться на урочистому засіданні у грудні 2012 року.
6.3.Підсумки конкурсу та інформація про нагородження
переможців висвітлюються на веб-сайті районного управління юстиції .
|